• da
    • et
    • en
    • fi
    • no
    • sv

Automatisering af kundebase og markedsføring

Custobar er designet til at strømline omnichannel-kundedata og automatisere marketing, hvilket hjælper handlende med at skabe et 360-graders overblik over deres kundebase på tværs af detail- og onlinebutikker. Custobars automatiserede marketingsystem er designet til at understøtte alle marketingbehov i alle faser af brugerens livscyklus.

Fordele ved Custobar

  • Custobar er velegnet til både B2B- og B2C-kunder.
  • En skalerbar løsning: De største Custobar-brugere har millioner af kundekontakter og sender hundredvis af millioner notifikationer om året, fra markedsføring, ordrebekræftelse til push-notifikationer.
  • Custobars produktudvikling er baseret på kundernes behov, f.eks. er RFM-matrixen og NPS feedback-spørgeskemaet udviklet i samarbejde med kunderne.
  • Custobar har stor erfaring inden for handel og B2C-branchen.
  • Custobar har over 100 kunder i 11 lande.
  • Custobar kan forbindes med populær e-handelssoftware som Magento, Shopify og WooCommerce. Derudover kan der oprettes dataudveksling med Zendesk, Zapier, Sniffie, Sendgrid, Mailchimp, RichRelevance, Nosto, LeadFamily, Infobip og Google.
Custobar 360 customer view

Omfattende kundeprofil

Custobar kombinerer kunde-, købs- og andre transaktionsdata i en enkelt kundeprofil. Omfattende kundedata giver indsigt i kundeadfærd og gør kundeoplevelsen endnu mere up-to-date. Custobar skaber et 360-graders billede af hver kunde, som kan bruges i kundeservice, e-butikker og fysiske butikker. Visningen kan konfigureres til forskellige roller alt efter behov. Fra kundeprofilen kan du finde kundedata + berigede data, køb fra alle kanaler (e-kanal, detailhandel), onlinebesøg (f.eks. hvilke produkter brugeren har tilføjet til indkøbskurven eller kurven), statistik over brug af mobilapps og alle andre transaktioner, herunder kundeserviceforespørgsler.

Custobar customer audience view

Automatiseret markedsføring – målrettede og automatiserede beskeder

En af Custobars kernefunktioner er muligheden for at styre hele kundeforholdet med et enkelt værktøj, uanset om det er e-mail, SMS, mobilnotifikationer, direct mail og kundeservice eller målgrupper i Facebook- og Google Ads-annonceringsmiljøet. For at oprette målgrupper er der et ‘drag-n-drop’-segmenteringsværktøj – det giver dig mulighed for at oprette dynamiske målgrupper, der ændrer sig, når data ændres. Målgrupperne gør det muligt at sende målrettede og personlige beskeder til kunderne baseret på deres abonnements-, online- og mobilhistorik. For hver kampagne kan du se en visuel rapport, der viser konverteringsraten for online- og detailsalg: hvor mange enheder og hvilke produkter, der blev solgt. Der kan også sendes ordrenotifikationer, som udløses af ændringer i dataene, og som omfatter en ordrebekræftelse eller en leveringsmeddelelse på SMS.

Custobar RFM matrix view

RFM-matrix

RFM-matrixen kombinerer recency, frequency og monetær værdi baseret på kundedata og skaber målrettede marketingbudskaber med blot to klik. RFM-matrixen hjælper dig med at finde dine bedste kunder og indtægtskilder samt tilpasse og automatisere marketingbudskaber til nye, passive, VIP- og risikokunder.

Custobar product recommendation view

Berigelse af produkter

Custobar holder styr på, hvilke produkter der købes, og hvilke produkter der købes sammen. Det gør det muligt at vise matchende produkter til hvert produkt i automatiserede marketingmeddelelser og i e-shoppen, samt personligt anbefalede produkter.

Custobar mobile loyalty card view

Digitalt kundekort

Med Custobar er det muligt at oprette et mobilt loyalitetskort. Kunden modtager en automatisk SMS med et link til den webbaserede applikation – der vises en stregkode, som kan bruges i butikkerne til at få rabatter. Derudover kan der oprettes målrettede kampagner på det mobile loyalitetskort.

Custobar er en finsk virksomhed, der blev grundlagt i 2017. I dag har de kontorer i Amsterdam og Berlin og vokser med en årlig rate på 100-200%. Custobar har mere end 100 kunder i 11 lande, herunder Europa og Amerika.

Custobars kunder omfatter virksomheder som Decora, Bauhof, The Body Shop, M Room, Henkel, Kekäle og andre.

Er du interesseret?

Kontakt os, hvis du gerne vil have en grænseflade mellem din Magento e-shop og Custobars software.

Del posts i sociale medier: LinkedIn facebook
Gardenhouse24 Succesfuld e-business Gardenhouse24: Ti lande på tre år
At blive eksportør er drømmen for enhver ambitiøs iværksætter – det viser, at det...
Læs nærmere 31. January 2024
Lumav ERPLY Ordrecenter for erhvervskunder – et fælles projekt mellem Erply og Lumav
Vi er blevet spurgt en del om de løsninger, vi arbejder på sammen med...
Læs nærmere 08. November 2023

KONTAKT OS




    Lumav - Magento Partner

    Som certificeret Magento-partner tilbyder vi vores kunder de bedste løsninger, som sikrer væksten.