• da
    • et
    • en
    • fi
    • no
    • sv

myOCCO

OCCO’s mission er at digitalisere indretningsverdenen og gøre gode designmøbler tilgængelige for alle. Kunderne er kontorer, hoteller, restauranter, udlejningsejendomme, medicinske institutioner, uddannelsesinstitutioner og den offentlige sektor.

OCCO Lumav

Udfordringer

Tidligere havde man lavet en kraftfuld produktkonfigurator til arkitekter, som gjorde det muligt at færdiggøre hvert enkelt møbel ned til mindste detalje. Efterhånden som OCCO’s produkter blev godt modtaget på markedet, kom der flere og flere private og små erhvervskunder til, hvilket øgede sælgernes arbejdsbyrde med små ordrer.

Der var hundredtusindvis af produkter med variationer (mere end 10.000 var planlagt til at blive bragt online) og næsten 100 brands. OCCO bruger Erply som forretningssoftware, men al produktinformation var i PDF, og der var meget information.

Da OCCO tilbyder premiumprodukter, og kunderne er mere krævende end gennemsnittet, var det meget vigtigt at finde en god løsning, og at kundeoplevelsen på webstedet overgik forventningerne. Herunder skabelsen af en mobilvisning, da de fleste virksomheder, der sælger møbler, bruger det.

 

OCCO ønskede at skabe en løsning, der kunne betjene et større antal kunder og skabe grundlag for forretningsvækst.

Løsning

For at opbygge en ny e-business fra bunden blev der først gennemført et forretningsanalyseprojekt i samarbejde med en konsulentpartner, der dækkede de vigtigste elementer i e-business (lager, logistik, kundeservice, marketing), analyserede konkurrenterne og satte mål.

Baseret på dette blev der skabt en teknisk baseline, input til designet blev leveret, og designet blev påbegyndt.

For at give en omnichannel-oplevelse i e-butikken blev der skabt et ambitiøst interface-projekt i samarbejde med Erply – ud over produkter, kategorier, lager og ordrer blev kunder, adresser og ordrestatus også interfacet. Et særligt fokus blev lagt på oprettelse og grænseflade for landbrugsprodukter.

For at kunne håndtere det store antal produkter fik kunden hjælp til at indføre processer for produktudgivelse, og der blev indført PIM (Product Information Management), som giver en praktisk måde at håndtere alle produktoplysninger på, herunder billeder og konfigurerbare produkter.

For at give den bedste mobile oplevelse blev e-butikkens front-end-visning bygget på den nye Google-initierede Progressive Web Apps (PWA)-software. Det betyder en enkelt teknologiløsning, der udnytter det bedste fra både hjemmesiden og appen. myOCCO’s nye hjemmeside kan downloades som en app, og andre PWA-fordele, såsom push-meddelelser og offline browsing, kan implementeres, hvis det ønskes.

E-shoppen myOCCO blev færdiggjort inden for den oprindeligt aftalte tidsfrist. Arbejdet fortsætter med at fejlfinde e-shoppen og skabe nye løsninger baseret på både Magento e-shop og Erply forretningssoftware.

Lumav-kunde fra 2021 – tak!

“Occo’s e-shop har fået vind i vingerne. Snowy kan anbefale forretningsløsninger.”

Ander Sõõrumaa, OCCO Holding OÜ CEO

Gardenhouse24
Gardenhouse24
Det er en hjertesag for Garendhouse24 at værdsætte kvaliteten af estisk træ og bringe gode indenlandske produkter til udenlandske markeder.
Anna-Karin Karlsson Devices
ANNA-KARIN KARLSSON
ANNA-KARIN KARLSSON er et af verdens førende luksusbrillemærker.
OCCO Lumav
myOCCO
OCCO's mission er at digitalisere indretningsverdenen og gøre gode designmøbler tilgængelige for alle.

KONTAKT OS




    Lumav - Magento Partner

    Som certificeret Magento-partner tilbyder vi vores kunder de bedste løsninger, som sikrer væksten.